Monday, July 25, 2011

bakso tetap di hati

selamat malam..
cam bese rutin hari isnin..
sebaek tamat kelas ads jam 6 petang..
kami pon pegi la ke pasar malam kat taman universiti..
betol ke ek name tempat tu? ntah la..hehe

seperti biasa juga makanan febret aku..
kalo bukan bakso, mesti yong tau fu.
tapi kali nie aku xpandang pon yong tau fu..
bakso tetap di hati..

bakso google. ^^


aku bukan lah gadis dapur yang terer masak masakan 10 bintang..
dari 10 bintang, mungkin aku cuma layak dapat 2.5 je..
aku janji nati da grad, aku belajar masak ntok xtra 7.5 bintang.

tapi-tapi-tapi..
aku paling ingat cara masak bakso..
bajek terer je ^^
jadi bakal suami ku kelak mestila seorang yang suke makan bakso juge..

itu saje citer merepek kali ini..
x lupe juga ayam bob..
lari bajet duit..tergoda dgn bau ayam bob nye pasal..=.=""
tapi xpe..sebab ayam bob tiada lemak dan tiada kulit..
x caye?
cer tengok..
|
|
|


so, jangan takut gemuk :)

☺☺ .mine. ☺☺

No comments: