Thursday, August 4, 2011

kisah push and pull

pagi nie, jam 9 pagi..aku ke kelas pcs.
seperti da janji sebelum ni, aku datang kelas 5 minit awal..
bagus kan?haha

jam 9 pagi..kelas bermula seperti bese,
tapi sume students n lecturer,mr sarjit maseh duduk2 lagi..
tiba tiba, kedengaran bunyi ringtone.
aish henset aku rupenye, da la lupe silent!

aku pon segera keluar kelas sebab aku tengok unknown number.
mesti company yg ngah carik dak intern.
okay , da abes borak punya borak
[kejap je padahal]
aku pon tarik pintu nak masuk kelas.

aku pelik la asal pintu tu x boleh bukak kan..
lame gak la aku tarik..aish xmau gak =.="
dak-dak kat dalam suma da tengok, n ada yg plan nak tolong lagi tu..
aku pon time tu konpiden pintu terlock n harap sangat adela yang tolong.

sekali mr sarjit tengok aku tersengih nampak gigi..
sambil buat action..push push..
baru sedar kat pintu tu ade tulis..push stand for tolak k!
aih nana, belajar kat utp..maksud push pull pon ko lupe ek!
aku tau mesti mr sarjit nak gelak kan aku guling guling.

hahahaaha, aku nak cover malu punye pasal..
angkat tangan kat mr sarjit yang kat dalam,
buat-buat taip mesej..[haha sengalio nye kau]
xtau la pulak kan jadik tak expression aku tu..haha
sambil bukak pintu, n masuk kelas.
aih tebal nya muka rasa cam nak sorok je dalam tudung =.="
tapi biler pikir balik.. aku rasa perlu ke nak cover?
lagi memalukan kot!haha


☺☺ .mine. ☺☺