Sunday, September 25, 2011

one week to go

sedar tak sedar..cepat je masa berjalan..tup tup lagi seminggu nak g praktikal or intern..huu
preparations? beli kemeja , baju kurung etc etc.baju kurung murah2 woo kat pesta konvo utm..duit memang laju je kuar cam air mencurah-curah..naseb bek ade gak duit simpanan..so segala barang nak g intern ni aku guna je duit yang berjaya disimpan dari foundy ke 2nd year..alhamdulillah ade hikmah rupanya saving duet. mana taknya belanja barang plus deposit bilik sewa suma lebih kurang 1000rm gak duit saving abeh..
bekalan makanan memang complete! segala jenis air untuk bancuh ade..dari anlene, horlick, nes, milo, teh segala..megi berbungkus2.

cuti 3 minggu ni aku perabes kuih raya je kat rumah..kasi gemok seket kuat la kan body nak g intern.
pas ni da duk PJ sorang sorang..da tak boleh makan banyak2..
nak kumpul duit nak kawen. ^_^ tett memang bohong..ekceli ade la bende yang aku nak beli nati time final year final sem..iaitu kete.wewewe..kalo aku kaya da lame aku angkat myvi baru sebijik.. tapi memandangkan aku terlampau kaya so kene la saving duit banyak2 dulu..kalo proton aku paling suka kete sawi aka savvy atau neo. kalo perodua ofkos myvi.. kalo oversea nye swift la.. ok nie cuma berangan je mungkin susah kot nak capai...ok abaikan..

so minggu ni nak berehkan beberape keje:
*register broadband
*kemas dan susun barang
*g bank islam

xtau nak letak gamba pe.. ni pulau sipadan..wish to be there 1 day ^_^
p: mp3 masih tak  berjaya di miliki..bajet lari nak g intern ni..aish!

☺☺ .mine. ☺☺

6 comments:

Anonymous said...

stok jajan xde ker??takot susah cari yg byk2 kat pj tu karang..hehe...

nana said...

haaha ade2..saje xnak sebut.. sebab beli banyak2 konon nya nak bawak bekal tapi separuh da abes kat umah lagi..hehe

Anonymous said...

dh tahu dh itu akan berlaku..hehe..
stock tu mesti mamee, jacker, cadbury, bento

nana said...

ni cam fiza je tau taste aku..haha..xpon fatin

Anonymous said...

bgs gle dpt simpan duet byk..huhu...ak asek mengalir je...wuww

nana said...

hehe..tak banyak pon..seket2 je saving..