Saturday, July 7, 2012

Internship Result

salam syaaban dan selamat malam buat pembaca yang mungkin ada dan juga mungkin tiada.
post kali ini agak sirius bukan maen maen dan mungkin lebih kepada tacing beb.
agak terlewat untuk berbicara mengenai keputusan internship yang officially diumumkan pada 29th June 2012 bersamaan jumaat.
owhh sayangg hari yang indah tapi takdir tak membenarkan daku merasa indah buat seketika..ececeh.
pheww aku bermadah kasi feeling dulu.

ouchh saat rakan-rakan meraikan keseronokan mencapai 4 rata.
aku kesedihan kesyahduan mengenang naseb yang hanya mampu memperoleh A-

Aku kol omma (panggilan untuk mak yang baru jadi nenda).
Omma cakap * Sabarlah, itu semua dugaan*
Omma yakin apa yang nana belajar selama 7 bulan di company apee tuu  centure2 lebih berharga.

Thanks omma for the kind advises.
Aku redha dan cuba redha dengan dugaan ini.
Alhamdulillah walaupun bukan 4 rata, tapi tetap A cuma ade plop sign negatif di belake..hekhekhek.

Mungkin aku tak sepatut menyalah kan supervisor bagi markah sedikit.
Mungkin usaha aku kurang, Allah nak aku lebih berusaha..yess thats the point!

Sekian untuk post kali ini, chill bebeh chill!


nota kaki untuk kakak ku : semoga anda lebih kuat dan gagah mhadapi dugaan itu.
Semoga mendapat jodoh yang baik dan soleh.
You deserve better, sis ^^


☺☺ .mine. ☺☺

No comments: