Sunday, August 7, 2011

cerita zaman sekolah #2

masa aku darjah satu..


cikgu math aku time tu cikgu riduan.
 ekceli pak busu aku.
so tiap kali dia ngajar..die suke la g ronda2 dalam kelas.
nati time kat tempat aku..
die diri lame je tengok aku garis..
ala subjek math kan kene garis2..erkk.
punye pemalas aku pon garis tak gune pembaris.
saje nak tunjuk terer kononya..
sekali...tappp..
die ketuk kepale aku gune pembaris
sambil kata "cube la gune pembaris, malas sangat"
students len sume xkene sbb dorang baek.
takot ngan cikgu math..
ceh aku lak mane nak takot..pak cik sendiri je pon.hehe ^^
tu yang kena ketuk banyak kali x tobat2.
so no wonder la aku kurang tinggi..emm..

cikgu kelas aku lak time tu nama die cikgu johor..
dia ajar bm.
setiap kali exam atau test;
aku xpenah dapat no laen selaen satu..[nie dajah satu je k]
so?
dia mesti tulis dalam report card aku..
"cemerlang, teruskan usaha"
tapi
nati mesti ade note tambahan wajib yang berbunyik begini
"kurang kan bercakap,buat kerja dengan cepat!"
hahaha kepoh kot aku mase dajah satu..
xleh lupe la dalam report card aku sorang je ade cam tu ^^


tapi seperti yang before ni aku cakap
kite mase kecik2 kontra dgn kite da besar..
da besar nie ramai je org kate aku pendiam..
esp. lelaki/gurl yang tak kenal/rapat ngan aku..

mode: mp3 rosak..ewww..xyah beli kasut raya..save duit ntok mp3 baru!

salam 8 ramadhan :)

☺☺ .mine. ☺☺

8 comments:

Anonymous said...

cam x caya lak ko bdak bising....

nana said...

adoi..haha..tula..zaman kecik2 kontra yang amat.

dya said...

hahaha!!! comey la kmu ni... xsangka mse kecik lain... da besar lain...

nana said...

haha tu bukan comei la radiah..2 kepohci..hehe.. tu la..pelik2..ececeh.

miszya said...

cet da besar pun kepoh gak,,haha..

nana said...

hahaha..sibuk je la kak yah..

Yusuf Iskandar said...

kak nana btolla bising.. kat dalam bas tu xbenti cakap.. haha.. kidding2.. EKCELI kak nana peramah orangnyaa.. tu y suke bercakap.. same cam saye.. btol x kawan2?? haahahaha :D

nana said...

haha yela tu yusuf oit.. sbb kamu tu peramah..so akak pon kepohci la..haha