Tuesday, August 16, 2011

dilema mencari rumah sewa~

aku kol mak tadi petang..
bagitau..
" mak, nana nati duduk area wangsa maju tau ngan kawan2 seumah"



ekceli ade dua sebab kenapa aku btau mak
pertama : da mak aku,,mestila aku gtau
kedua : mak aku memang terer gak bab2 kl ni
sebab arwah ayah aku orang kl plus masa baru kawen dulu
memang duk kl..
kampung aku belah ayah pon kat kl.
see... aku kira cam orang key ell la gak kan..haha

mak aku pun cakap
"jauhhhhhnya duduk..kan tempat intern nana nati kat bangsar"
aku cakap kat mak
"mak mungkin na punya projek site kat petaling jaya,bukan bangsar"
mak aku cakap " jauh tu..kira nati sampai lrt terakhir kelana jaya"
mak tambah " wangsa maju ke kelana jaya jauh tu na..penat nati"

aku dilema kot.
aku nak duduk dengan kawan2..
tapi bak mak aku wangsa maju ke pj jauh..
kalo seminggu dua mungkin boleh tahan..
takut tujuh bulan kang tak tahan..
even naek lrt, sejam kena gerak.

so..solution laen adalah SEWA BILIK SINGLE.
SINGLE lagi..huhu..kat utp single,intern single.. =.="
sewa bilik area petaling jaya je.
senang cepat mudah ringkas tepat dan bergaya =.="""
begitulah kata mak.


which one is better?
jauh tapi bersama rakan
atau dekat tapi single..
emmmmmmmmm..
salam 17 ramadhan :)


☺☺ .mine. ☺☺

No comments: