Monday, November 14, 2011

it's raining


tadi balik jam 7.00 malam..
hujan  mula mula renyai2 je..sikit je kuarnye.
syukur ade payung lipat.. biar kecik asal bleh cover  seket.
then, jalan kaki 500m dari stesen bas ke rumah sewa..
tiba2 ujan turun lebat..
payung aku yang kecik xdapat nak cover aku ngan beg lappy
basah..kuyup kene hujan..
tapi bersyukur ada payung'
beg lappy aku x basah..
aku pulak? jangan cakap la memang lencun habes.. 
baju kurung yang aku pakai siap bole perah2 lagi..
yang penting
alhamdulillah aku selamat sampai.
dan beg lappy ku juge selamat dari basah teruk.

nota:
aku gtau kakak nak keje part time kat midvaley pagi tadi time chating ym.
saje la meroyan pagi pagi kan..
tiba2 10 minit tadi mak kol, xbagi aku keje weekend..
begitu cepat berita tersebar ke mak..
konklusi nya? ntah.

other note:
it's still raining outside.. 
best time to lay on the bed.. rest our mind..
and dreaming.

chill, nite and salam ^_^

☺☺ .mine. ☺☺

No comments: