Friday, November 11, 2011

libas, hantu bonceng, raya tak jadi & bini ku genster



yo wasap! kali ni nak post pasal movie melayu yang baru tak berapa nak baru la kan..
movie ni aku donload kat ofis, tengok kat umah..
maklumla keje kat ofis, so tenet die laju la seket dari kelajuan angsa~
so peluang ini digunakan sebaiknye, maklumla tak elok sia siakan peluang.

okeh, skip part tu..
nak citer pasal citer libas dulu..
okeh starting citer ni memang best la kan, nampak cam real je nak selamatkan maruah negara,
part tu memang best la, tapi makin nak ending jadi makin tak best,
citer ni pon ala2 shaolin soccer tapi masalahnye obvious sangat la tipunye dlm citer nie..
so nak bagi 2/5 je.. 2/5 tu pon bagi kire banyak sbb best sket la coz ade johan lawak2..

then second movie, hantu bonceng..
dengar citer ramai la orang tengok kat wayang kan..
ingat kan best.. tapi rupenye..
em best la jugak seket dari citer libas kan..best seket je..
part2 yang zizan wat lawak, yang len sume macam hampeh~
nak bagi 3 bintang je citer ni..

then third movie raya tak jadi..
haish citer ni satu bosan dua tiada motif tiga tak best
empat lawak la seket sebab ade apek and johan..
citer ni pon nak bagi 2.5 bintang je..

4th movie bini2 ku gengster,
haa citer ni best la seket kan dari yang len2 tu..
cuma yang tak best ending die..
kalo ending die tak ngan bini kedua die tu, mesti aku da bagi 4 bintang..
so ntok citer ni aku nak bagi 3.5 je..hehe

cet, asyik ngutuk je, pi wat filem sendiri ahh!
next citer yang aku nak tengok --> karipap2 cinta & cuti2 cinta.. [mode cinta lak]
so far bagi aku citer melayu yang best kl gangster, lagi2 senario (sebab wahid jadi hero, wink2),
niyang rapik the movie, tolong awek aku pontianak..nie jela kot..
okeh nak tutup blog da.. esok nak g beli buahbuahan.. nite ^_^


☺☺ .mine. ☺☺

No comments: