Thursday, July 28, 2011

kl gangster [scene best]


mungkin agak lewat untuk aku komen pasal citer ni
nak wat cam mana, selalu layan cite korea or jepon je.
baru malam ni terbuka hati nak tengok..hehe
tapi citer nie best jugak, jalan citer x melalut..
so, tak menyesal tengok.
nak bagi 4.99 bintang ..haha

scene paling cool tengok aaron aziz aka malek belasah orang ^_^
scene paling lawak tengok zizan aka fadil lari takut kena belasah.
abang long fadil cakap besau je..haha
paling lawak gak part ajib lawan ngan adi putra aka jai
sebab ajib tu kurus kering benar,
rasa badan die melayang -layang cam pokok lalang.

scene sedih bila tengok mak malek jual kerepek tepi jalan
sedih kot; da la hidup miskin
anak-anak pulak suma wat aktiviti haram..
scene sedih lagi bila zizan aka fadil dicucuk pedang
[mak aih, betol ke bm aku nie ek =.="]
bila feel tacing ni, cepat-cepat aku pikir dorang berlakon je
so , xjadi la nak sedih dan tiada la membazir air mata..haha ^_^
scene paling tak suka bila aaron aziz aka malek lawan ngan adi putra aka jai
sebab dorang adek beradek..

even dorang gangster tapi setiakawan dorang tinggi oo..
like brothers ^_^
tu baru namanya kawan - susah senang bersama..
next movie --> ??
cer tengok orang cool nie..


☺☺ .mine. ☺☺

2 comments: